zaterdag 14 september 2013

De "z" van zangvogel (singing-bird)

vandaag heb ik een nieuwe pagina in mijn Engels woordenboek voor jullie. Bij de Craft Barn was de letter "z" aan de beurt, heel moeilijk om een geschikt engels woord te vinden.... En aangezien mijn woordenboek zowel E-N als N-E had, heb ik een nederlands woord gekozen :)
Zangvogel dus....

 
 
De achtergrond met gelato's, muziekpapier er onder. Het stencil van de tak met vogelkooitjes is van The Crafters Workshop. De stempeltjes heb ik ook ooit ergens gekocht :)
Volgende keer zal ik weer eens een kaartje posten, heb er laatst nog 1 gemaakt voor Jonne's 7e verjaardag!

Groetjes Annika

Met deze pagina wil ik meedoen bij de challenge van The Craft Barn:
http://thecraftbarnblog.blogspot.ca/2013/09/alpha-dictionary-challenge-letter-z.html

4 opmerkingen:

  1. Hoi Annika,
    wat een leuke pagina. De vogelkooitjes zijn leuk. De kleur blauw is helemaal mooi! En de combi met dat donkerblauwe.
    Zit me opeens te bedenken dat ik nog steeds jouw kaart op de foto heb! Heb ik je die al gemaild? Volgens mij niet....
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Jaweeehel, hij staat er op!! Tsjongejonge, ik dacht even dat het niet meer zou gaan gebeuren..... Knap van je hoor, en natuurlijk een hele knappe pagina. Heb gisteravond nog met Kyra zitten prutsen (bij gebrek aan mijn zus haha). Het canvasje is af en ook nog een babykaart gemaakt. Die komen mijn neus uit hihi! Zware bevalling zo'n baby door je neus pffff... Ja, ik ga maar eens want het wordt alleen nog maar onzin. XXXX

    BeantwoordenVerwijderen
  3. That reminds me my german lessons at school. Don't know why, but the word Vogel is one that I have never forgotten. Love your page, really pretty
    Thanks for playing
    Izzy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Just playing catchup with my comments. This is a lovely page, I love your blue background and all your singing birds - just lovely.

    BeantwoordenVerwijderen